Vitajte na mojom blogu :)

0:00


Začiatky sú vždy ťažké ale aj vzrušujúce a napínavé. Dúfam, že všetky tieto pocity budete zdielať so mnou. Varenie a pečenie je moje veľké hobby a ja som sa aj týmto krokom zaradila do množstva blogov o varení, ktoré v tomto veľkom internetovom svete existujú.


Čím je môj blog iný? 


Vytvárať niečo sto krát vytvorené by nedávalo zmysel a aj ja vám chcem týmto blogom dať nejakú pridanú hodnotu. Bude to najmä kvalitou receptov. Chcem vám prinášať iba tie, ktoré sú naozaj chutné, odskúšané, niekedy aj viac krát. Chcem byť s vami v kontakte, inšpirovať vás a robiť vám radosť, pretože aj o tom varenie je. Chcem vám ponúknuť dobré rady a tipy, ktoré sa v kuchyni zídu, zdielať všetky zaujímavé veci zo sveta gastronómie a hlavne veľa kvalitných receptov.


Dúfam, že sem zablúdite pravidelne a môj blog sa stane pre vás miestom, kde načerpáte novú inšpiráciu do jedál vo vašej kuchyni.


 Prajem vám veľa vydarených obedov, zákuskov a kulinárskych experimentov a vy mne držte palce, nech sa v tomto svete nestratím :)







You Might Also Like

0 komentárov